Szczawnica, Krynica, Zakopane, noclegi Szczawnica, kwatery Szczawnica, apartamenty Szczawnica

OFERTY SPECJALNE

  • Wakacje

    Atrakcyjne i tanie oferty noclegów w górach, nad morzem i jeziorami, to wspaniały pomysł na wakacje!. Najlepsze oferty na tanie wakacje

  • Ze zwierzątkiem

    Masz psa lub kota? w tych obiektach będziesz mógł wypoczywać, wraz ze swoim pupilem. Kwatery i noclegi z akceptacją zwierząt

  • Mama i ja

    Oferty noclegów w obiektach z łóżeczkami dla małych dzieci, placem zabaw itp.

  • Unterkunft in Polen

    Finde eine attraktive Unterkunft in Hotel, Pension, Ferienhaus, Ferienwohnung, Appartement, Fremdenzimmer, Wellness, Sanatorium. Verbringe einen unvergesslichen Urlaub!

  • Dla seniora

    Ofery obiektów noclegowych specjalnie przygotowanych dla seniorów w atrakcyjnych miejscowosciach.Turnusy o zróżnicowanym standardzie jak i cenie.

  • SPA&Wellness

    Ośrodki odnowy biologicznej-zdrowie relaks i energia.

  • Zielona szkoła

    Obiekty, pensjonaty, ośrodki dysponujące odpowiednim zapleczem i doświadczenie w organizowaniu zielonych szkół.

  • Dla niepełnosprawnych

    Znajdziesz tutaj obiekty przystosowane do obsługi gości niepełnosprawnych. Niepełnosprawni w Polsce stanowią 14% ogółu społeczeństwa i odsetek ten ma tendencję rosnącą. Warto przygotować ofertę dla tej grupy.

REKLAMA

Promocja obiektów noclegowych w 2013 roku

 

Jakie zmiany czekają promocję hoteli w internecie w 2013 roku?
 
Skuteczna promocja hoteli w internecie obejmuje szereg działań związanych nie tylko z firmową stroną, ale również pozycjonowaniem, social media, reklamą kontekstową czy promocją w wyszukiwarkach noclegów. Na podstawie bieżących trendów i analizy rynku, można określić, jakie kierunki promocji internetowej obiektu noclegowego warto będzie wybrać w 2013 roku.
 
1. Pozycjonowanie - zmiany w algorytmie Google dokonały przewrotu w pozycjonowaniu, co sprawia, że dla skutecznej promocji potrzebne są rozważne działania. Rośnie rola pozycjonowania w Mapach Google, coraz więcej mówi się też o potrzebie posiadania niekoniecznie dużej ilości linków prowadzących do strony, ale raczej linków pochodzących ze stron "zaufanych", dobrej jakości. Zwiększa to potencjał profesjonalnie prowadzonych blogów zapleczowych oraz pozyskiwania linków z wartościowych serwisów - jednak nie na zasadzie wymiany linków (SWL), gdyż funkcjonalność tego działania znacznie spadła. Przy pozycjonowaniu warto zwrócić uwagę na wyszukiwania lokalne.
 
2. Wyszukiwarki noclegów - serwisy skupiające oferty wielu miejsc noclegowych są coraz częstszym miejscem poszukiwania noclegów, ponieważ umożliwiają porównanie różnych obiektów znajdujących się w tym samym miejscu. Dlatego warto zadbać o dobrej jakości opisy w wyszukiwarkach noclegów. Oprócz tego, dla turystów duże znaczenie zdobyły opinie o hotelach umieszczane w bazach noclegów. Z tego względu można na przykład poprosić osoby, które kończą pobyt i są z niego zadowolone, by umieściły krótką opinię w serwisie, za pomocą którego znalazły nasz obiekt. Z pewnością część osób chętnie to zrobi.
 
3. Urządzenia mobilne - rośnie wykorzystanie urządzeń mobilnych, jak iPhone'y czy Smartphone'y, do obsługi internetu. Dlatego warto zadbać, by strona firmowa została dostosowana do potrzeb użytkowników. Optymalizacja w tym zakresie pozwoli otworzyć poprawnie stronę i zapoznać się z jej zawartością. Dodatkowo, przy wyszukiwaniu za pomocą urządzenia mobilnego, zdecydowanie spada klikalność w reklamy sieci AdWords, ponieważ są one mniej widoczne.
 
4. Sieci społecznościowe
Rola mediów społecznościowych (jak Facebook, Twitter, YouTube) z pewnością jest duża, jednak w większości przypadków jest to niewykorzystany potencjał. Nie wystarczą już "jakieś" działania. W nadchodzącym roku jeśli właściciel hotelu planuje istnieć w sieciach społecznościowych, powinien poświęcić tym działaniom więcej uwagi - lub zlecić działanie firmie zapewniającej profesjonalną obsługę w tym zakresie.
 
5. Testy i elastyczność strategii
Testując skuteczność poszczególnych rozwiązań można sprawdzić, które z nich przekładają się na największą ilość sprzedanych noclegów. Zmiany w internecie następują dynamicznie i trzeba się na nie przygotować, w razie potrzeby wprowadzając potrzebne korekty przygotowanej strategii marketingowej. 
 
>> Przeczytaj pozostałe porady dla hotelarzy <<
wróć

Dodaj swój obiekt ZA DARMO - bez ukrytych kosztów, bez abonamentu, bez stałych opłat.  
Wyróżnij swój obiekt dodając go do darmowych ofert specjalnych - DODAJ ZA DARMO !
 Nocleginaplus.pl jest jednym z nielicznych serwisów w Polsce, oferującym nieodpłatnie pełną ofertę Twojego obiektu.