Szczawnica, Krynica, Zakopane, noclegi Szczawnica, kwatery Szczawnica, apartamenty Szczawnica

OFERTY SPECJALNE

  • Wakacje

    Atrakcyjne i tanie oferty noclegów w górach, nad morzem i jeziorami, to wspaniały pomysł na wakacje!. Najlepsze oferty na tanie wakacje

  • Ze zwierzątkiem

    Masz psa lub kota? w tych obiektach będziesz mógł wypoczywać, wraz ze swoim pupilem. Kwatery i noclegi z akceptacją zwierząt

  • Mama i ja

    Oferty noclegów w obiektach z łóżeczkami dla małych dzieci, placem zabaw itp.

  • Unterkunft in Polen

    Finde eine attraktive Unterkunft in Hotel, Pension, Ferienhaus, Ferienwohnung, Appartement, Fremdenzimmer, Wellness, Sanatorium. Verbringe einen unvergesslichen Urlaub!

  • Dla seniora

    Ofery obiektów noclegowych specjalnie przygotowanych dla seniorów w atrakcyjnych miejscowosciach.Turnusy o zróżnicowanym standardzie jak i cenie.

  • SPA&Wellness

    Ośrodki odnowy biologicznej-zdrowie relaks i energia.

  • Zielona szkoła

    Obiekty, pensjonaty, ośrodki dysponujące odpowiednim zapleczem i doświadczenie w organizowaniu zielonych szkół.

  • Dla niepełnosprawnych

    Znajdziesz tutaj obiekty przystosowane do obsługi gości niepełnosprawnych. Niepełnosprawni w Polsce stanowią 14% ogółu społeczeństwa i odsetek ten ma tendencję rosnącą. Warto przygotować ofertę dla tej grupy.

REKLAMA

Obiekt noclegowy w sieciach społecznościowych

 

                          >>Zobacz wszystkie artykuły<<

 

                       

 

 
 
Reklama małego obiektu noclegowego w sieciach społecznościowych
 
Duża popularność sieci społecznościowych i chętne zapisywanie się do nich użytkowników zadecydowały o tym, że również przedsiębiorcy zaczęli dostrzegać poważna możliwości dotarcia do potencjalnych klientów za ich pomocą. Czy takie działanie może opłacać się niewielkiemu hotelowi, pensjonatowi, kwaterom prywatnym? Tutaj warto rozpatrzeć kilka czynników i przyjrzeć się najpopularniejszym sieciom - Google+, Facebook'owi i Twitter'owi.
 
Jak to może działać?
Sieci społecznościowe skupiają w poszczególnych kręgach ludzi znających się lub posiadających wspólne zainteresowania. Z punktu widzenia obiektu noclegowego, na utworzonym profilu można przekazywać informacje, zachęcać do odwiedzenia obiektu, organizować konkursy. W ten sposób profil na Facebook'u czy G+ staje się kanałem komunikacji z potencjalnymi klientami. Wartościową opcją jest to, ze zainteresowany konkretną rzeczą użytkownik portalu społecznościowego, może się nią "podzielić" ze swoimi znajomymi, udostępniając im odnośnik do oryginalnej wiadomości opublikowanej przez hotel. Im bardziej zachęcającą rzecz znajdzie użytkownik, tym większa szansa, że informacje o niej dotrą do jego znajomych.
 
Nie tylko założyć...
Wielu hotelarzy zakłada profile swoich obiektów na Facebook'u czy Twitterze tylko i wyłącznie z tego względu, że inni już je mają. Często takie działanie jest kompletnie nie przemyślane i nie wiąże się z żadną strategią. Czasem nawet treść na profilu jest identyczna z tą publikowaną na stronie internetowej, co już z założenia jest dużym błędem. W ten sposób powstają "martwe profile", które - owszem, udostępniają trochę informacji, ale nie zdobywają nowych zainteresowanych. Sieci społecznościowe można przyrównać do siedzenia w klubie - ludzie rozmawiają, wymieniają się opiniami, czasem szokują się nawzajem. Bardzo ważna jest interakcja - a do jej uzyskania potrzebne jest nawiązanie relacji potencjalnymi klientami.
 
Działania wymagają czasu
Ta budowa relacji jest prawdopodobnie najsilniejszym czynnikiem, który może pomóc w promocji małego obiektu noclegowego. A to wymaga czasu poświęconego nie tylko na opracowanie informacji o obiekcie, ale też na rozmowy z ludźmi - czasem nie związane bezpośrednio z noclegami, obiektem a nawet regionem. Ludzie odwiedzający profil powinni czuć się dobrze - tak samo jak w hotelu. Do tego celu nie wystarczy tylko zarzucić ich informacjami i zdjęciami, należy również stworzyć przyjemną atmosferę. Profil społecznościowy jest kolejnym "frontem" wystawionym do klienta - dlatego jeżeli już wybiera się taką formę promocji, warto poświęcić mu trochę uwagi i publikować treści, które mogą zainteresować.
 
Budowa marki, ale nie sprzedaż
Działania w social media z punktu widzenia hotelarstwa nie służą bezpośredniej sprzedaży. Przekonali się o tym właściciele obiektów małych i potężnych hoteli, którzy umieszczali aplikacje rezerwacyjne na swoich profilach społecznościowych. Zamiast tego służą budowie marki i - co wspomniano wcześniej - budowie relacji z potencjalnym gościem. Im lepsza ta relacja, tym silniej może zaistnieć marka, może stać się bardziej popularna. Kiedy sporo osób rozmawia o danym obiekcie, w końcu informacje dotrą do tych, którzy faktycznie chcą odwiedzić dane miejsce.
 
Powyższe czynniki wskazują, że profile społecznościowe mogą być źródłem promocji, kiedy są odpowiednio prowadzone. To wymaga czasu - lub alternatywnie - nakładu kosztów potrzebnych do tego, aby zlecić określone czynności firmie lub osobie, które potrafią zbudować z gośćmi odpowiednią relację. W każdym razie, profile w mediach społecznościowych powinny być jedynie wsparciem dla innych działań a najważniejsze informacje i zdjęcia powinny być publikowane na własnej stronie internetowej, jeśli właściciel chce zachować do nich prawa autorskie.
wróć

Dodaj swój obiekt ZA DARMO - bez ukrytych kosztów, bez abonamentu, bez stałych opłat.  
Wyróżnij swój obiekt dodając go do darmowych ofert specjalnych - DODAJ ZA DARMO !
 Nocleginaplus.pl jest jednym z nielicznych serwisów w Polsce, oferującym nieodpłatnie pełną ofertę Twojego obiektu.