Szczawnica, Krynica, Zakopane, noclegi Szczawnica, kwatery Szczawnica, apartamenty Szczawnica

OFERTY SPECJALNE

  • Wakacje

    Atrakcyjne i tanie oferty noclegów w górach, nad morzem i jeziorami, to wspaniały pomysł na wakacje!. Najlepsze oferty na tanie wakacje

  • Ze zwierzątkiem

    Masz psa lub kota? w tych obiektach będziesz mógł wypoczywać, wraz ze swoim pupilem. Kwatery i noclegi z akceptacją zwierząt

  • Mama i ja

    Oferty noclegów w obiektach z łóżeczkami dla małych dzieci, placem zabaw itp.

  • Unterkunft in Polen

    Finde eine attraktive Unterkunft in Hotel, Pension, Ferienhaus, Ferienwohnung, Appartement, Fremdenzimmer, Wellness, Sanatorium. Verbringe einen unvergesslichen Urlaub!

  • Dla seniora

    Ofery obiektów noclegowych specjalnie przygotowanych dla seniorów w atrakcyjnych miejscowosciach.Turnusy o zróżnicowanym standardzie jak i cenie.

  • SPA&Wellness

    Ośrodki odnowy biologicznej-zdrowie relaks i energia.

  • Zielona szkoła

    Obiekty, pensjonaty, ośrodki dysponujące odpowiednim zapleczem i doświadczenie w organizowaniu zielonych szkół.

  • Dla niepełnosprawnych

    Znajdziesz tutaj obiekty przystosowane do obsługi gości niepełnosprawnych. Niepełnosprawni w Polsce stanowią 14% ogółu społeczeństwa i odsetek ten ma tendencję rosnącą. Warto przygotować ofertę dla tej grupy.

REKLAMA

Strona www obiektu noclegowego

 

                            >>Zobacz wszystkie artykuły<<

 

Czynniki, jakie warto uwzględnić przy budowie strony obiektu noclegowego
 
Strona internetowa hotelu jest jego wizytówką i najczęściej jednym z pierwszych źródeł informacji o danym obiekcie. Wybór miejsca noclegowego przez turystę bardzo często zależy od wrażenia, jakie uzyskał po wejściu na stronę. Nie chodzi tylko o przekazywane informacje, ale również o sposób ich przekazania. Czy jest czytelny? Czy strona ładuje się szybko i pozwala na sprawną nawigację? Czy łatwo znaleźć wszystkie informacje? To niektóre z kluczowych pytań, jakie powinni sobie zadać właściciele obiektów noclegowych promujący się w internecie. Poniżej kilka cech, na które zdecydowanie warto zwrócić uwagę przy budowaniu strony hotelu lub jej modyfikacji.
 
Grupa docelowa
Do kogo kierujemy naszą ofertę? Jakiego rodzaju turystę chcemy przyciągnąć? To kluczowe, ponieważ zupełnie inaczej będziemy kierować ofertę do par poszukujących romantycznych miejsc, grup młodzieży pragnących się wyszaleć, inaczej do rodzin z dziećmi lub zorganizowanych grup szkolnych, jeszcze inaczej do grup biznesowych i środowiska naukowego. Każdy odbiorca ma swoją specyfikę i należy o tym pamiętać. Kierowanie oferty "do wszystkich" może przynieść gorsze efekty od skupienia się na określonych odbiorcach. Jednym ze sposobów odniesienia się do grupy docelowej jest umieszczenie fotografii ją prezentujących - np. grupy biznesowej w obiekcie konferencyjnym czy zadowolonej rodziny w domku nad morzem.
 
Czym można się wyróżnić?
Jeśli obiekt noclegowy posiada konkurencję (a niemal zawsze tak właśnie jest), jego oferta może zniknąć w morzu innych podobnych ofert. Z tego względu tak ważne jest, by wyróżnić się na tle innych. Należy znaleźć unikalną cechę hotelu - lub ją stworzyć. Co można zaproponować gościom wyjątkowego? Może darmową usługę, której nie oferują inne obiekty, talon zniżkowy na atrakcje w pobliżu? Może to być nawet drobna rzecz, która jednak będzie się wyróżniać. Warto ją wyeksponować na stronie, by każdy, kto ja odwiedzi od razu dowiadywał się, że promowany obiekt jest wyjątkowy.
 
Oczaruj zdjęciami
Dobre fotografie hotelu to sprawa bardzo istotna. Warto zadbać o porządną galerię zdjęć, które pokażą obiekt z zewnątrz, kilka najważniejszych miejsc ogólnodostępnych (np. recepcja, restauracja) oraz wnętrze pokoi. Dodatkowo można zamieścić zdjęcia okolicy. Profesjonalnie wykonane zdjęcia zachęcają do przyjazdu, dlatego dobrze jest takie zmówić u zawodowego fotografa. Strona internetowa umożliwia umieszczenie dużej ilości zdjęć - tutaj też nie należy przesadzać. Wybierz te najlepsze i koniecznie dodaj podpisy określające, co zdjęcia przedstawiają. 
 
Zadbaj o tekst
Zamieszczona na stronie treść przekazuje informacje, pełni funkcję zachęcającą i sprzedażową. Teksty powinny być przygotowane w sposób ciekawy i zoptymalizowany pod względem marketingowym. Samo "do dyspozycji gości pozostaje 50 komfortowo urządzonych pokoi" to zdecydowanie za mało. Warto przyłożyć się do opisów i odpowiedzieć w nich przynajmniej na pytania: dlaczego warto przyjechać akurat do tego obiektu? Co zyska gość? Czego może się spodziewać? Jak może się czuć podczas pobytu? Warto również wyszczególnić dodatkowe usługi oraz atrakcje na miejscu i w okolicy. Napisanie tekstów również warto zlecić profesjonalistom, oczywiście przekazując im zestaw rzetelnych informacji i ciekawostek na temat obiektu.
 
Przygotuj ofertę wielojęzyczną
Jeśli do hotelu jeszcze nigdy nie przyjechali goście z zagranicy, może to oznaczać, że po prostu nigdy nie znaleźli jego oferty w zrozumiałym dla siebie języku. Obecnie Polska jest chętnie eksplorowana przez ludzi z całego świata - głównie Niemców i Anglików, ale również ludzi z najróżniejszych narodowości. Warto zapłacić tłumaczowi za przygotowanie tekstów również w innych językach, niż tylko polski.
 
Stwórz dział aktualności lub firmowy blog
Informowanie o bieżących wydarzeniach w regonie, modernizacji obiektu czy dodaniu nowych usług to skuteczna praktyka zdobywania zainteresowania gości. Można pisać o atrakcjach, możliwościach spędzenia czasu w okolicy, eventach organizowanych w samym obiekcie... można nawet publikować legendy i własne opowieści dotyczące miejsca. W każdym przypadku warto, by nowe wiadomości lub wpisy pojawiały się regularnie i były opatrzone datą. Taki zabieg mówi odbiorcom strony, że hotel się rozwija.
 
Hotel na mapie, mapa na stronie
Interaktywne mapy internetowe są obecnie łatwo dostępne. Umieszczenie swojego obiektu np. na mapie Google, Targeo lub innej, podobnej, pozwala na to, że internauci oglądający mapę danego regionu mogą też zobaczyć nazwę obiektu. Oprócz tego warto na stronie hotelu umieścić mapę. Może to być mapa należąca do któregoś z dużych koncernów, można też zlecić przygotowanie własnej mapy. Przykładowo, stylowy obiekt może na stronie mieć mapę przygotowaną przez artystę czy grafika w stylu historycznym.
 
Doskonalenie i zmiany
Może się wydawać, że raz zbudowana strona będzie na długie lata, jednak w tym kontekście warto zachować bufor elastyczności. Owszem, strona od samego początku powinna być zbudowana dobrze, jeśli jednak odkryjemy sposób na to, jak można ją udoskonalić - warto go wprowadzić. Szlifowanie wyglądu, opisów i łatwości użytkowania strony decydują o przewadze na rynku - i tym samym o wielkości obłożenia.
 
Rezerwacja miejsc przez internet
Udostępnienie opcji rezerwacji miejsc przez stronę internetową jest opcją wygodną dla gości. Wystarczy prosty, dedykowany system rezerwacyjny lub nawet formularz, który od razu będzie wprowadzany przez pracownika do księgi rezerwacyjnej.
 
Sieci społecznościowe
Jeśli obiekt promuje się w sieciach społecznościowych, warto dodać odnośniki do nich na stronie hotelu. Oczywiście w taki sposób, by nie zaburzały estetyki strony i nie zajmowały kluczowych miejsc. Należy również pamiętać, że wtyczki serwisu Facebook zbierają informacje o użytkownikach strony, o czym należy poinformować w polityce prywatności.
wróć

Dodaj swój obiekt ZA DARMO - bez ukrytych kosztów, bez abonamentu, bez stałych opłat.  
Wyróżnij swój obiekt dodając go do darmowych ofert specjalnych - DODAJ ZA DARMO !
 Nocleginaplus.pl jest jednym z nielicznych serwisów w Polsce, oferującym nieodpłatnie pełną ofertę Twojego obiektu.